Bli medlem!

Alle som deltar på trening og aktiviteter i forbindelse med Bjørnevatn IL, må være medlem av idrettslaget. Dette på grunn av forsikring og fordi idrettslaget bruker medlemsavgiften som kreves inn til å skape alle aktivitetene i klubben.

Satsene for medlemskap er:

Medlemsskap
Familie
600kr
Aktiv senior
400kr
Aktiv barn og ungdom
300kr
Støttemedlem
250kr
Pensjonist
200kr

Bjørnevatn Idrettslag bruker Min Idrett for å administrere medlemskap. Følg denne veiledningen for å melde deg inn:

1. Logg inn på Min Idrett ( Eller opprett ny bruker om du ikke har fra før. Trenger du hjelp, se NIFs brukerveiledning).
  2. Klikk Medlemskap
  3. Klikk «Finn ny klubb» og skriv Bjørnevatn i søkefeltet.
  4. Velg Bjørnevatn Idrettslag i listen under
  5. Kryss av for Bjørnevatn Idrettslag i boksen til høyre, og de gruppene du er aktiv i.
  6. Klikk «Send søknad»

Dersom du har problemer med å få registrert deg i Min Idrett eller med å søke om medlemskap se NIFs brukerveiledning for mer informasjon, evt kontakt NIFs support eller send en e-post til medlem@bjornevatn-il.no.

Faktura sendes ut via Min Idrett, og du får melding på e-post når den skal betales.

Treningsavgift kommer i tillegg til medlemskontingenten.

Medlemskapet varer til det sies opp.

Har du noen spørsmål om ditt medlemskap eller ønsker å melde deg ut, send en e-post til medlem@bjornevatn-il.no.

Kontakt oss

Ønsker du å bli medlem, eller har du spørsmål angående ditt medlemsskap, bruk kontaktskjema nedenfor.