banner-anlegg
Anlegg

Klubbhuset

Ved Bjørneparken stadion står klubbhuset til Bjørnevatn IL. Der er det garderober, treningsrom, lager, kontor, toaletter og kafe.

Klubbhuset leies også ut  til private arrangementer.

Bjørneparken

Bjørneparken er  hjemmestadion til Bjørnevatn IL. Dekket er kunstgress uten sand.  Størrelsen er 100 x 60 meter, og lysanlegget har en styrke på 100 lux.

Anlegget er fullt utstyrt med tribune, speakerbue, innbytterbenk med tak, kioskbod og kafe i klubbhuset.

Bjørneparken har også en grusbane.

Les mer om Bjørneparken på fotball.no.

Ski

Bjørnevatn Idrettslag arrangerer hvert år skikarusell på grusbanen i Bjørneparken. Etterpå serveres det saft og vafler til barna, og siste gangen venter det en premie for de som har deltatt.

Det kjøres også opp skispor gjennom hele sesongen fra grusbanen og opp til Langvasseid.

Anleggsgruppa

Anleggsgruppa består av mange, fantastiske frivillige. Leder for anleggsgruppa og styremedlem er Pål Waatsveen. Han har budsjettansvar og følger opp alt av drift og vedlikehold.

Har du spørsmål eller ønsker du å bidra, ta kontakt med Pål.